Word food for life

10000+ результатов для ‘food for life’

Starlight (Food for life)

Starlight (Food for life)
Случайные карты

от Saldygavika

Food for life

Food for life
Привести в порядок

от Missgsk

Food for life

Food for life
Совпадающие пары

от Vladisslavaa164

OGE_topic "Food for life"

OGE_topic «Food for life»
Откройте поле

от Veralambrekht

8 класс
9-й класс
OGE

Oxford discover Food for life&Food producers

Oxford discover Food for life&Food producers
Угадай буквы

от Hellpo

Food and Drinks, YLE for Starters, Unit 16

Food and Drinks, YLE for Starters, Unit 16
Сопоставить

от Zavoruevayulia

Food and Drink
fun for Movers
Fun for starters
YLE for Movers
YLE for starters
Fun for starters

Food and Drink, YLE, Starters, Unit 17

Food and Drink, YLE, Starters, Unit 17
Сопоставить

от Zavoruevayulia

Food and Drink
YLE for Movers
YLE for starters
Fun for starters

Starlight 6 food for life 2

Starlight 6 food for life 2
Сопоставить

от 3063000

Starlight 6 food for life 3

Starlight 6 food for life 3
Сопоставить

от 3063000

6 класс
English

Starlight 6 food for life 1

Starlight 6 food for life 1
Анаграмма

от 3063000

do / play / have

do / play / have
Групповая сортировка

от Tpakholkova

Go Getter 2
Life

Daily Routines

Daily Routines
Анаграмма

от Tpakholkova

Life

Food part 1 (vegetables, fruit, drinks)

Food part 1 (vegetables, fruit, drinks)
Групповая сортировка

от Englishuniverse00

Food
Spotlight 2
Spotlight 3

Spotlight 5 Module 8b Food

Spotlight 5 Module 8b Food
Поиск слов

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 5

Packing

Packing
Найди пару

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

GoGetter 2 Unit 2

GoGetter 2 Unit 2
Диаграмма с метками

от Nastasia1709

4-й класс
English
Go Getter 2
food

On a menu

On a menu
Сопоставить

от Anniiebel

Food

Spotlight 2. Food (all)

Spotlight 2. Food (all)
Ударь крота

от Volginaksenia

Food
Spotlight 2

Do you like?

Do you like?
Случайное колесо

от Tgorzina

Food

How much / how many

How much / how many
Групповая сортировка

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

Meat

Meat
Диаграмма с метками

от Tpakholkova

Food

Spotlight 5 Module 8b Food

Spotlight 5 Module 8b Food
Викторина

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 5

Food Sort 3  (fast food, snacks, dairy)

Food Sort 3 (fast food, snacks, dairy)
Групповая сортировка

от Milanaarnoult

Food

Spotlight 4 Module 3 Unit 5 Food

Spotlight 4 Module 3 Unit 5 Food
Угадай буквы

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 4

Packing

Packing
Случайные карты

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

Spotlight 5 Module 8b Food

Spotlight 5 Module 8b Food
Анаграмма

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 5

not many / not much / a lot

not many / not much / a lot
Диаграмма с метками

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

Spotlight 3 Module 3 Unit 6a Food

Spotlight 3 Module 3 Unit 6a Food
Поиск слов

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 3

Weekdays

Weekdays
Сопоставить

от Linguapark

food

Go getter 2, Unit 2.1

Go getter 2, Unit 2.1
Угадай буквы

от Volginaksenia

Go Getter 2
Food

countable / uncountable

countable / uncountable
Групповая сортировка

от English7

food

Spotlight 2, Unit 5

Spotlight 2, Unit 5
Поиск слов

от Volginaksenia

Food
Spotlight 2

food стр 42 учебника

food стр 42 учебника
Совпадающие пары

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

Food_part_1_Quiz_(easy_15_words) #my_teaching_stuff

Food_part_1_Quiz_(easy_15_words) #my_teaching_stuff
Викторина

от Myteachingstuff

English
Food

Food

Food
Сопоставить

от Konstantinovatn

Food

food 3

food 3
Классификация

от Dianaismagilova

food

Family and Friends 1, Unit 9

Family and Friends 1, Unit 9
Поиск слов

от Volginaksenia

Food

food (vegetables, fruit, food)

food (vegetables, fruit, food)
Групповая сортировка

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

Food

Food
Откройте поле

от Komarovaes

Food

like-likes

like-likes
Случайные карты

от Natalybaldina95

1-й класс
English
food

Make up questions (warm up)

Make up questions (warm up)
Случайные карты

от Maikovaanastasia

Food

Fruit and vegetables

Fruit and vegetables
Диаграмма с метками

от Tpakholkova

Food

Spotlight 5 Module 8b Food

Spotlight 5 Module 8b Food
Сопоставить

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 5

Spotlight 3 Module 3 Unit 6a Food

Spotlight 3 Module 3 Unit 6a Food
Угадай буквы

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 3

food стр 46 Spotlight3

food стр 46 Spotlight3
Лента конвейера

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 3

Spotlight 5 Module 8b Food

Spotlight 5 Module 8b Food
Угадай буквы

от Juliadron1987

Начальная школа / начальная
Food
Spotlight 5

Spotlight 2 Food

Spotlight 2 Food
Поиск слов

от Tatyana250198

Food
Spotlight 2

Go getter 2, Unit 2 (flashcards)

Go getter 2, Unit 2 (flashcards)
Флэш-карты

от Volginaksenia

Go Getter 2
Food

2.1 Food

2.1 Food
Диаграмма с метками

от Tpakholkova

Go Getter 2
Food

Have got + lunchbox vocabulary // affirmative and negative

Have got + lunchbox vocabulary // affirmative and negative
Привести в порядок

от Englishuniverse00

Food
Spotlight 2
Spotlight 3

What do you need to cook...?

What do you need to cook…?
Случайные карты

от Natalybaldina95

5-й класс
6 класс
English
food

Unit 2c

Unit 2c
Сопоставить

от Katechka0

life

Unit 1c

Unit 1c
Пропущенное слово

от Katechka0

life

countable / uncountable

countable / uncountable
Групповая сортировка

от Olgabalitskaya

4-й класс
food
Spotlight 4

GG2 Unit 2.1 Food and drink

GG2 Unit 2.1 Food and drink
Анаграмма

от Tpakholkova

Go Getter 2
Food

Unit 8a

Unit 8a
Сопоставить

от Katechka0

life

Unit 1c jobs

Unit 1c jobs
Классификация

от Katechka0

life

Food_part_1_Match_up_(easy_15_words) #my_teaching_stuff

Food_part_1_Match_up_(easy_15_words) #my_teaching_stuff
Сопоставить

от Myteachingstuff

English
Food

Packing - find a pair

Packing — find a pair
Совпадающие пары

от Olgabalitskaya

food
Spotlight 4

Would you like some ... on your pancakes?

Would you like some … on your pancakes?
Анаграмма

от Yavno

Food

Нажмите, чтобы узнать подробности

Коспект урока по теме для учащихся 4 класса.

Цели: тренировка произносительных навыков;

            введение новой лексики по теме «Продукты»;

активизация грамматических навыков (местоимения some, any, no в утвердительных, отрицательных и вопросительных предложениях);

            развитие умений и навыков устной (монологической) речи, аудирования и чтения.

Оборудование: магнитофон, запись песни, вырезанные из бумаги красные и коричневые яблоки, мультимедийный проектор, компьютер, раздаточный материал.

Ход урока

  1. Introduction.

— Good morning, dear children. Sit down, please and get ready for the lesson. I hope we’ll have a wonderful time together.

Слайд 1.

— Look at the board, please. Here is a rebus. If you solve it, you’ll know the theme of our lesson. There are three words. You are right. Today the theme of our lesson is “Food for life”.

Слайд 2, 3, 4, 5, 6.

— Today we’ll revise the words on the theme “Food”, do exercises with some, any and no, play some games and speak a lot.

Слайд 7.

2. Warming – up.

Pupils answer the following questions.

1. What do you usually have for dinner?

2. What did you have for dinner yesterday?

3. What soup (meat or fish) do you like?

4. Do you have soup for breakfast?

5. Do you like ice – cream?

3. Phonetic exercises.

T e a c h e r: Read and translate the following words.

            bread               breakfast                     porridge

            sweets             cornflakes                   plate

            tea                   jam                              coffee

            juice                cup                              piece

            bottle              glass                            dinner

Слайд 8.

— Find the words which have the sound [e]: bread, breakfast

                                               The sound [?:]: sweets, tea

                                               The sound [?]: bottle, coffee

                                               The sound [t]: sweets, tea, bottle, breakfast, plate

Слайд 9.

T e a c h e r: Look at the pictures, listen and learn how to say these word combinations.

Учащиеся смотрят небольшой фрагмент, повторяют за автором, а затем выполняют задания, представленные в этом упражнении.

Слайд 10.

4. Lexical activities.

T e a c h e r: Let’s remember some fruits and vegetables.

Учащиеся смотрят на экран и вспоминают названия продуктов, а затем самостоятельно их проговаривают.

Слайд 11, 12, 13.

5. Grammar activities.

  • The grammar rule. Students look at ex. 31, p. 94, read the rule and answer the questions.

Учитель еще раз напоминает о правилах употребления местоимений, не забывая об исключениях.

Слайд 14, 15.

  • Speaking (Ex. 31, p.94)
  • Writing

There is water in the glass.

There aren’t vegetables on the plate.

Can I have orange juice?

Is there dress in the bag? No, there isn’t dress.

Are there sweets in the bag? Yes, there some sweets.

Tiny has tea in his cup.

Слайд 16.

6. Reading (ex. 32, p. 95)

  • Pre-reading activities

— Complete the dialogues with the words some and any.

  • Reading activities.

1) Pupils read the dialogues with the correct information.

2) Pupils can be divided into 3 groups.

3) Pupils read the dialogues playing different roles.

  • Post-reading activities.

Pupils act out the dialogues.

Слайд 17.

  •  

Say what English families usually have for breakfast. 

P1: English families usually have some cheese, ham, butter, tea, and bread for breakfast.

P2: Besides, English families eat toasts, eggs, porridge, honey and marmalade. They usually drink coffee and juice.

T.: Say what Russian families usually have for breakfast.

P3: Russian families usually have porridge, eggs, some bread and butter for breakfast. They usually drink tea and coffee for breakfast.

8. Рефлексия.

A red apple: the information is interesting, there are no problems in using it, easy to understand.

A brown apple: the information is difficult to understand, there are problems to use it in practice.

Слайд 18.

           9. Подведение итогов.                                        

— Well, our lesson is almost over. Tell me, please, what new information have you learnt?

— Now, I see that you know a lot of interesting about food. Thank you for being active at the lesson. It was very interesting to listen to your points of view. Your marks for the lesson are the following.

— The lesson is over. Good-bye!

Слайд 19.

Учебный предмет: 
английский язык

Учитель: Рахманина
Виктория Николаевна

Класс: 6

Название УМК:
Старлайт 6

Тема урока:  Food for life (Пища для жизни).

Тип урока:
Урок-исследование 

Применяемые
технологии и приемы: технология развития критического мышления, проектная
технология, здоровьесберегающие технологии.

Цели урока:

1.     Активизация
в речи раннее изученной тематической лексики; мотивация учащихся на изучение
темы “
Food for life”.

2.     Развитие
умения прогнозировать содержание текста по ключевой лексике и по заголовкам
текстов; развитие умения поискового чтения; развитие лингвистической догадки.

3.     Развитие
личности учащегося, желающей и способной участвовать в межкультурной иноязычной
коммуникации; развитие познавательного интереса к предмету; умение работать в коллективе.

WARM UP

I.                  
Morning, students! Take your sits.
My name’s Victoria Nikolaevna. Let’s start our lesson. How are you? What date
is it today? (Today is the 15th of November) What day of the
week is it? (Today is Tuesday) (pic.1)

               Let’s play a
role game. The situation is: “Go to the supermarket and buy some foods”.  (pic.2)

II.               
Show me your foods. What have you
bought? (Fruit, vegetables, nuts etc.)

               Look at the
board, what organs and body parts can you see? (The skin,              the
brain, muscles, bones).

             Now you should guess. Which foods should we eat to
keep them healthy? Please, go to the board, choose the correct organ or body
part and fix your food.

Ok’, for the skin people need

        For the brain

        For muscles

        For bones

I like your opinions. But
it’s a problem for you.

MAIN PART

III.            
We have revised food and our body.
What do you think? What’s the topic of our lesson today? (Food for life) (pic.3)

What
are you going to learn today? (What to eat to keep organs and body parts
healthy and why?) (pic.4)

IV.           
Please, open your Student’s Books at
page 38. Look at the texts. You should listen and follow.

V.              
Please, go to the board, take your
food and choose the correct organ or body part again.

The
Skin

The
Brain

Muscles

Bones

Is
everything correct now? Have we solved the problem?

VI.           
Let’s have a rest. You should try
to sing and move.

VII.        
Do you remember your foods? The
first group is “The Skin”, the next “The Brain”, next “Muscles”, next “Bones”.

VIII.     
Now you should read the texts
again. And complete these tables. Well, the other problem for you. Why these
organs are important for us? And what to eat to keep it healthy.  If you don’t
know some words, you should use your dictionaries.

Organs/Body part

What to eat to keep it
healthy

Why

The Skin

Fruit, vegetables, nuts,
cereals and oily fish

Our skin protects our
bodies and gives us our sense of touch.

The Brain

Green vegetables, oily
fish, cereals, bread and pasta

Our brain commands our
nervous system and the way we behave.

Muscles

Meat, fish and eggs

The muscles are very
important because they control our movements.

Bones

Milk, cheese and yogurt

Bones give our bodies the
support they need.

 Let’s
check.

      We eat …(foods)…
to…(protect)…… (pic.5)

PRACTICE

IX.           
The next situation. Choose some foods
to cook a healthy salad for the skin, the brain, muscles and bones. You’ve got
a plate and you should stick foods.

What
have you cooked? What foods have you used? And why?

We
have cooked a healthy salad from…….. for ………..

It’s
tasty/delicious /yummy. (pic.6)

So
we have miniprojects.

Photo

CONCLUSION

X.              
Your homework: You should use the
internet and research other organs and parts of the body, choose the organ or a
part of the body. Then, present your course and say which foods you need and
why.

Thank
you for your lesson.

You
are Brilliant.

Your
marks are excellent.

«Мы живем не для того, чтобы есть, а едим для того, чтобы жить.»
Сократ (469-399);
Философ

Здоровый образ жизни – это то, о чем должны заботиться, в первую очередь, родители ребенка, и школа также играет значительную роль в формировании полезных привычек и навыков. Модуль 2 УМК «Звездный английский 6» «Еда для жизни»  направлен на формирование осознания необходимости следовать правилам здорового питания. Уроки являются логическим завершением изучения материалов модуля.

Презентация рассчитана на два урока. Главная цель первого урока – актуализация навыков говорения о здоровом питании, продуктах необходимых для нашего мозга, кожи, мускулов и костей.  Целью второго урока является знакомство с понятием «Пирамида еды», построение модели пирамиды каждым учащимся и оценивание уровня питания учащихся.

Урок проводился в форме соревнования четырех команд: “Brain”, “Muscles”, “Skin”, “Bones” – в соответствии с названиями отрывков одного из текстов Модуля 2. Распределение по командам и выбор названия осуществлялся по жребию.

Урок 1

Основные этапы урока 1

1. Определение темы урока – на экране первый слайд презентации: “Food for life”. Обсуждение цитат: “Eat well … be well”и“We eat to live but do not live to eat”.

2. Разминка – фонетическая зарядка – актуализация лексических и фонетических навыков проводится в форме интерактивного задания – выбрать слова (названия продуктов питания и поместить в чемоданчик с данным звуком — слайды 3-6).

3. Актуализация навыков говорения (работа в команде) – отбор карточек, изображающих продукты, полезные для мозга, кожи, мускулов, костей. (в зависимости от названия команды). Команда выполняет задание, комментируя свой выбор.

Например: «Meat is good for your muscles because it contains protein. You should drink milk because it’s good for your bones. If you want to have beautiful skin, you should eat fruit and vegetables. Green vegetables help your brain to be healthy». Можно также дополнить высказывания примерами с соответствующих слайдов презентации. (Слайды 9-12)

4. Актуализация навыков аудирования – заполнение пропусков в тексте рецепта приготовления молочно-бананового коктейля. Просмотр короткого видео рецепта (hooplakidsrecipes – youtube) – работа индивидуально и в команде. Проверка. Слайды 14–17

5. Приготовление молочно-бананового коктейля по рецепту видео фрагмента. Работа в команде. (Заранее подготовлены: молоко, бананы, апельсиновый сок, финики; блендеры, салфетки, посуда). Угощение.

6. Актуализация навыков говорения: обсуждение полезности коктейля для здоровья, ингредиентов  коктейля, необходимых для слаженной работы организма.

Например: «Milk is rich in calcium, so it’s good for our bones. Dates contain lots of carbohydrates, vitamins and minerals — they are good for our brain and skin. Bananas and oranges ….. .»

7. Знакомство с понятием «Пирамида еды». Заполнение уровней пирамиды – вписывание слов, обозначающих группы еды – индивидуально на листе ответов, советуясь с другими членами команды. Проверка ответов. (слайды 20-21)

8. Подведение итогов – учащимся предлагается выразить свое мнение об уроке по следующим аспектам: полезность урока, получение новых знаний, трудности – (графически на доске) – учащиеся отражали свое мнение по данным аспектам цветными маркерами.

9. Домашнее задание: написать синквейны на тему «Food»,

Например:

Food
Healthy, delicious
Eat, drink, enjoy
Healthy food is great

Релаксация – видеоклип песенка “Healthy food Vs Junk food”  https://www.youtube.com/watch?v=fE8lezHs19s

LESSON PLAN (1)

Class/level: pre-intermediate school children aged 11-12, class 6
No. ofstudents: 25,
Lesson length: 45 minutes
Date: ______
Lesson aims:
The main aim:
To enable students to talk about food groups, healthy eating habits.
The subsidiary aims:

  • To give students team work practice discussing the topic and doing lesson tasks
  • To give students practice in listening for detailed and specific information.
  • To activate essential vocabulary and grammar.

The personal aims:
To provide clear explanations, to organize teams carefully.
To encourage students to use repairing strategies and classroom English, for example, ‘What is the English for …..’ or ‘Can you repeat this please?’ or ‘Could you help me, please?’ etc.

Lesson outcomes:

  • Students will predict the topic of the lesson.
  • Students will practice talking about why different products are good for our health.
  • Students will practice strategies of listening for details and specific information.
  • Students will practice working in a team.
  • Students will activate necessary vocabulary and grammar structures.
  • Students will activate phonics knowledge.

Materials:

  • A Course Book by V.Evans, J.Dooley, K.Baranova, V.Kopylova, R.Milrood – Starlight 6 – Prosveshcheniye — 2015
  • A multimedia projector
  • A computer
  • An interactive presentation food for life.pptx
  • 4 sets of flashcards
  • 4 sets of products for making milk shake
  • Student answer sheets for each student

Stage

Stage aim

Procedure

Interaction

Time
min

1

To divide students in 4 teams

Students stand in a line and count 1-2-3-4, all ones – are “SKIN’, all twos are ‘BONES’ and so on.

T – SS

1

2

To get students interested in the subject, to activate schema

Students look at the 1st slide of the presentation ‘Food for life’ and discuss the quotations ‘Eat well … be well’ and ‘We eat to live but we do not live to eat’.

T – SS

2

3

To warm up and revise some vocabulary on the subject, to activate phonics

Each team chooses words with the phonics symbol in the middle.

SS

5

4

To get students practice team work and speaking about healthy eating.

Students work in team choosing flashcards with foods useful, in their opinion, for their part of the body. The team comes in front of the class, each students talks about their cards. Students can also talk about foods on the presentation slides.

SS

10

5

To get students practice listening for specific information

Students watch a video clip, and take down ingredients necessary for making a shake.

SS

2

6

To get students practice listening for specific information. To check up

Students watch the clip again and complete the instruction. Students check up their work looking at the slide

SS

3

7

To get students practiceworking in a team.

Students work in team. They make a banana and date milkshake

SS

10

8

To get students practice speaking.

Students talk about why different ingredients of the milkshake are good for our health.

SS

3

9

To get students acquainted with ‘Food Pyramid’.

Students listen to about Food Pyramid and in teams do the task, then, check up the answers.

T – SS

3

10

Lesson Summary (What have you learnt at the lesson)

The teacher asks students to summarize the lesson results, asking some questions like ‘What did you like most?’ …

T – SS

3

11

Assessing

In this lesson the teacher observes the students work and makes informal assessment looking at her notes and using simple criteria: content, clarity, fluency, accuracy. The focus is on fluency, clarity and content.

T – SS

2

12

Homework (cinquain)

Students are given a task to write a cinquain on the topic food,  meals.

T – SS

1

Урок 2

На следующем уроке учащиеся продолжают знакомиться с понятием «Пирамида Еды». Каждый ученик работает индивидуально на листе ответов, а затем осуществляется проверка с помощью интерактивной презентации.

Вначале учащиеся повторяют  названия  уровней пирамиды (слайд 21)

Затем, заполняют уровни пирамиды продуктами – интерактивные слайды 22, 23.

На следующем этапе учащиеся формулируют ответ о количестве порций продуктов из разных уровней пирамиды. Учащиеся смотрят видео клип Superduperfoodalicious и заполняют 2-й (food) и 3й(how many servings) столбики таблицы. Далее проверяют ответы, сверяясь со слайдом презентации. Видеоклип просматривается еще раз, и заполняются столбики 3 (contains) и 4 (why useful) таблицы.

Заполненная таблица служит опорой для устного монологического и диалогического высказываний.

Например: «I should eat four or more servings of vegetables a day. They are good for my skin and help keep my body healthy and fit, because they contain vitamins and minerals. I think I don’t eat enough cereal, rice and bread. I think I should eat less chocolate and other sweets and fat. ……»

Приложение.

Заключение

Проведение данных уроков способствует развитию универсальных учебных действий: личностных, регулятивных, познавательных и коммуникативных.

  • Учащиеся получают возможность высказать личное мнение по теме «Здоровое питание», оценить свой режим и содержание питания относительно предложенной модели, делают выводы, что следует изменить, получают возможность осознать жизненную ценность здорового питания.
  • В ходе урока развиваются также регулятивные учебные действия, обеспечивающие организацию учебных действий. Работая в команде, дети учатся составлять план, определять последовательность действий, распределять роли, корректировать действия и высказывания друг друга.
  • Что касается познавательных УУД, таких как общеучебные, логические, действия постановки и решения проблем, учащимся в ходе урока приходится выполнять синтезирующие, сравнительные и классификационные операции, формулировать причинно-следственные связи, делать выводы, понимать информацию, представленную схематично, использовать схематично представленные сведения для устных высказываний.
  • В течение урока коммуникативные УУД помогают формировать навыки сотрудничества, что предполагает умение слушать, понимать, планировать и согласовывать деятельность в группе. Результатом этого является развитие умения полно и точно выражать свои мысли в монологическом и диалогическом высказываниях.

Food for lifePeople cannot live without food. Where does our food come перевод - Food for lifePeople cannot live without food. Where does our food come русский как сказать

  • Текст
  • Веб-страница

Food for life

People cannot live without food. Where does our food come from? Meat comes from animals. People eat domestic birds too. Eggs come from birds. Milk comes from cows.

From milk people make butter and cheese. From plants we get fruit and vegetables. A lot of fruit grows on trees: apples, oranges and bananas. Some plants have fmit too, like the coffee plant. So coffee is a fruit drink! What about tea? Tea comes from a plant too, but it is not a fmit. We make tea from the leaves of a plant, so tea is a vegetable!

What about tomatoes? «Tomatoes are a vegetable, » some people say. No, they are not. Tomatoes are fmit. Different food comes from different countries. Oranges and bananas grow in Africa and America.

Where does our food come from? Some people grow their food, but usually we buy it. Remember to buy and eat right food! Remember the proverb: an apple a day keeps doctor away. Eat a lot of fmit and vegetables!

Drink milk and juice! They’ve got a lot of vitamins.
Do you eat the right food

0/5000

Результаты (русский) 1: [копия]

Скопировано!

Пища для жизниЛюди не могут жить без пищи. Откуда берутся наши продукты питания? Мясо поступает от животных. Люди едят домашних птиц тоже. Яйца приходят от птиц. Молоко поступает от коров. Из молока люди делают сливочное масло и сыр. Из растений мы получаем фрукты и овощи. Много фруктов растет на деревьях: яблоки, апельсины и бананы. Некоторые растения имеют fmit тоже, как растение кофе. Так что кофе-это фруктовый напиток! А как насчет чая? Чай поставляется из растения тоже, но не fmit. Мы делаем чай из листьев растения, так что чай является овощем! А как насчет помидоры? Некоторые люди говорят, что «Помидоры являются овощем». Нет, они не являются. Помидоры являются fmit. Различные продукты питания поступает из разных стран. Апельсины и бананы растут в Африке и Америке. Откуда берутся наши продукты питания? Некоторые люди растут их пищу, но обычно мы покупаем его. Не забудьте купить и съесть правильное питание! Помните пословицу: яблоко в день держит доктора away. Ешьте много fmit и овощей! Пейте молоко и сок! У них есть много витаминов. Едите ли вы правильное питание

переводится, пожалуйста, подождите..

Результаты (русский) 2:[копия]

Скопировано!

Пища для жизни

люди не могут жить без пищи. Где наша пища взялась? Мясо происходит от животных. Люди едят домашних птиц тоже. Яйца приходят от птиц. Молоко приходит от коров.

Из молока люди делают масло и сыр. Из растений мы получаем фрукты и овощи. Много фруктов растет на деревьях: яблоки, апельсины и бананы. Некоторые растения FMIT тоже, как и растений кофе. Так что кофе является фруктовый напиток! Как насчет чая? Чай приходит из растения тоже, но это не является FMIT. Мы делаем чай из листьев растения, поэтому чай овощ! А

как насчет помидоров? «Помидоры являются овощи,» некоторые люди говорят. Нет, они не. Помидоры FMIT. Различные пища прибывает из разных стран. Апельсины и бананы растут в Африке и Америке.

Где наша еда взялось? Некоторые люди выращивают их пищу, но , как правило , мы покупаем его. Не забудьте купить и съесть правильное питание! Помните пословицу: яблоко в день держит доктор прочь. Ешьте много овощей и FMIT!

Пейте молоко и сок! У них много витаминов.
Вы едите правильную пищу

переводится, пожалуйста, подождите..

Другие языки

  • English
  • Français
  • Deutsch
  • 中文(简体)
  • 中文(繁体)
  • 日本語
  • 한국어
  • Español
  • Português
  • Русский
  • Italiano
  • Nederlands
  • Ελληνικά
  • العربية
  • Polski
  • Català
  • ภาษาไทย
  • Svenska
  • Dansk
  • Suomi
  • Indonesia
  • Tiếng Việt
  • Melayu
  • Norsk
  • Čeština
  • فارسی

Поддержка инструмент перевода: Клингонский (pIqaD), Определить язык, азербайджанский, албанский, амхарский, английский, арабский, армянский, африкаанс, баскский, белорусский, бенгальский, бирманский, болгарский, боснийский, валлийский, венгерский, вьетнамский, гавайский, галисийский, греческий, грузинский, гуджарати, датский, зулу, иврит, игбо, идиш, индонезийский, ирландский, исландский, испанский, итальянский, йоруба, казахский, каннада, каталанский, киргизский, китайский, китайский традиционный, корейский, корсиканский, креольский (Гаити), курманджи, кхмерский, кхоса, лаосский, латинский, латышский, литовский, люксембургский, македонский, малагасийский, малайский, малаялам, мальтийский, маори, маратхи, монгольский, немецкий, непальский, нидерландский, норвежский, ория, панджаби, персидский, польский, португальский, пушту, руанда, румынский, русский, самоанский, себуанский, сербский, сесото, сингальский, синдхи, словацкий, словенский, сомалийский, суахили, суданский, таджикский, тайский, тамильский, татарский, телугу, турецкий, туркменский, узбекский, уйгурский, украинский, урду, филиппинский, финский, французский, фризский, хауса, хинди, хмонг, хорватский, чева, чешский, шведский, шона, шотландский (гэльский), эсперанто, эстонский, яванский, японский, Язык перевода.

  • to be completed in December
  • One can see the Kremlin and Red Square i
  • Надеть
  • Мою тетю зовут Манижа . Ей 19 лет . Она
  • Ты плохо меня понимаешь?
  • THE UK VILLAGEWindowBath
  • Miley, what’s good?
  • Что-то не так?
  • you did not send me a picture
  • Я не хочу писать,я хочу оценку автоматом
  • I do not want to write, I want to evalua
  • can read
  • говорить правду
  • Настой корня алтея
  • get on the bus
  • Ventos
  • My family name is tarnished
  • I go to bed nine o’clock..
  • Привет. У меня мало времени, чтобы напис
  • My familyMy name is Michael Sandford. I
  • High vacuum suction lift option: 9 m wat
  • My familyMy name is Michael Sandford. I
  • Оставайтесь человеком
  • Microeconomics is concerned with the stu

Like this post? Please share to your friends:
  • Word fonts что это
  • Word fonts in all caps
  • Word fonts copy and paste
  • Word fonts and styles
  • Word font size to html font size