To keep have an open mind to keep word

Обучайтесь и развивайтесь всесторонне вместе с нами, делитесь знаниями и накопленным опытом, расширяйте границы знаний и ваших умений.

поделиться знаниями или
запомнить страничку

  • Все категории
  • экономические
    43,633
  • гуманитарные
    33,652
  • юридические
    17,917
  • школьный раздел
    611,709
  • разное
    16,898

Популярное на сайте:

Как быстро выучить стихотворение наизусть? Запоминание стихов является стандартным заданием во многих школах. 

Как научится читать по диагонали? Скорость чтения зависит от скорости восприятия каждого отдельного слова в тексте. 

Как быстро и эффективно исправить почерк?  Люди часто предполагают, что каллиграфия и почерк являются синонимами, но это не так.

Как научится говорить грамотно и правильно? Общение на хорошем, уверенном и естественном русском языке является достижимой целью. 

elenkaleonova1

To keep / have an open mind
to keep (one’s) word
to keep trying / doing something
to keep together
to get good experience
to get a promotion
to get a student loan
to get back to studying
to get good results
to get a good job
Как читаются эти фразы? Напишите пожалуйста, буду очень признательна))

wakeupppnow

Светило науки — 66 ответов — 0 раз оказано помощи

ту кип / хэв эн оупен майнд
ту кип (уан’с) вёрд
ту кип траинг / дуинг самфинг/самсинг
ту кип тугезер
ту гет гуд экспириенс
ту гет э промоушн
ту гет э стьюдент лоун
ту гет бэк ту стадинг
ту гет гуд резалтс
ту гет э гуд джоб

nunny

Светило науки — 21162 ответа — 153888 раз оказано помощи

tuː kiːp / hæv ən ˈəʊpən maɪnd

tuː kiːp (wʌnz) wɜːd

tuː kiːp ˈtraɪɪŋ / ˈdu(ː)ɪŋ ˈsʌmθɪŋ

tuː kiːp təˈgɛðə

tuː gɛt gʊd ɪksˈpɪərɪəns

tuː gɛt ə prəˈməʊʃən

tuː gɛt ə ˈstjuːdənt ləʊn

tuː gɛt bæk tuː ˈstʌdiɪŋ

tuː gɛt gʊd rɪˈzʌlts

tuː gɛt ə gʊd ʤɒb

  • 1
    keep/have an open mind

    have et åbent sind

    * * *

    have et åbent sind

    English-Danish dictionary > keep/have an open mind

  • 2
    keep/have an open mind

    mantener las opciones abiertas

    English-spanish dictionary > keep/have an open mind

  • 3
    keep/have an open mind

    English-Icelandic dictionary > keep/have an open mind

  • 4
    keep/have an open mind

    English-Hungarian dictionary > keep/have an open mind

  • 5
    keep/have an open mind

    não ter ideias preconcebidas

    English-Portuguese dictionary > keep/have an open mind

  • 6
    keep/have an open mind

    English-Turkish dictionary > keep/have an open mind

  • 7
    keep/have an open mind

    English-Slovenian dictionary > keep/have an open mind

  • 8
    keep/have an open mind

    pitää silmät ja korvat auki

    English-Finnish dictionary > keep/have an open mind

  • 9
    keep/have an open mind

    English-Norwegian dictionary > keep/have an open mind

  • 10
    keep/have an open mind

    (rimanere neutrale), (non prendere partito)

    English-Italian dictionary > keep/have an open mind

  • 11
    keep/have an open mind

    English-german dictionary > keep/have an open mind

  • 12
    keep/have an open mind

    English-Polish dictionary > keep/have an open mind

  • 13
    keep/have an open mind

    būt gatavam uzklausīt, risināt u.tml.

    English-Latvian dictionary > keep/have an open mind

  • 14
    keep/have an open mind

    būti linkusiam išklausyti/svarstyti

    English-Lithuanian dictionary > keep/have an open mind

  • 15
    keep/have an open mind

    vara öppen för nya idéer (intryck, synpunkter)

    English-Swedish dictionary > keep/have an open mind

  • 16
    keep/have an open mind

    a fi deschis la ideile noi/ altora

    English-Romanian dictionary > keep/have an open mind

  • 17
    keep/have an open mind

    English-Greek dictionary > keep/have an open mind

  • 18
    keep/have an open mind

    English-Czech dictionary > keep/have an open mind

  • 19
    keep/have an open mind

    byť nezaujatý, prístupný, otvorený (čomu)

    English-Slovak dictionary > keep/have an open mind

  • 20
    keep/have an open mind

    English-French dictionary > keep/have an open mind

Страницы

  • Следующая →
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

См. также в других словарях:

  • have an open mind — have/keep an open mind to wait until you know all the facts before forming an opinion or making a judgement. Mike might not be guilty you should keep an open mind until after his case is heard in court. I like to keep an open mind about what… …   New idioms dictionary

  • have an open mind — have/keep an open mind ► to wait until you know all the facts before forming an opinion or making a decision about something: »The judge urged the jury to keep an open mind until they had heard all the evidence. Main Entry: ↑open …   Financial and business terms

  • have an open mind — have/keep/an open mind phrase to be willing to listen to other people’s opinions about someone or something I told the committee that I had an open mind on the matter. Thesaurus: words used to describe someone who is open mindedsynonym someone… …   Useful english dictionary

  • have an open mind (about something) — have/keep an ˌopen ˈmind (about/on sth) idiom to be willing to listen to or accept new ideas or suggestions Main entry: ↑openidiom …   Useful english dictionary

  • have an open mind (on something) — have/keep an ˌopen ˈmind (about/on sth) idiom to be willing to listen to or accept new ideas or suggestions Main entry: ↑openidiom …   Useful english dictionary

  • have/keep an open mind — ► to wait until you know all the facts before forming an opinion or making a decision about something: »The judge urged the jury to keep an open mind until they had heard all the evidence. Main Entry: ↑open …   Financial and business terms

  • keep an open mind — have/keep an open mind to wait until you know all the facts before forming an opinion or making a judgement. Mike might not be guilty you should keep an open mind until after his case is heard in court. I like to keep an open mind about what… …   New idioms dictionary

  • keep an open mind — have/keep an open mind ► to wait until you know all the facts before forming an opinion or making a decision about something: »The judge urged the jury to keep an open mind until they had heard all the evidence. Main Entry: ↑open …   Financial and business terms

  • keep an open mind — have/keep/an open mind phrase to be willing to listen to other people’s opinions about someone or something I told the committee that I had an open mind on the matter. Thesaurus: words used to describe someone who is open mindedsynonym someone… …   Useful english dictionary

  • keep an open mind (about something) — have/keep an ˌopen ˈmind (about/on sth) idiom to be willing to listen to or accept new ideas or suggestions Main entry: ↑openidiom …   Useful english dictionary

  • keep an open mind (on something) — have/keep an ˌopen ˈmind (about/on sth) idiom to be willing to listen to or accept new ideas or suggestions Main entry: ↑openidiom …   Useful english dictionary

Курсовой проект  / разработка урока , основанного на принципах технологий адаптивной школы/  предмет: АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК /ПРЕПОДАВАТЕЛЬ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ № 41:  ТАРЛЫКОВА ИРИНА НИКОЛАЕВНА/

Курсовой проект / разработка урока , основанного на принципах технологий адаптивной школы/

предмет:

АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК

/ПРЕПОДАВАТЕЛЬ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ № 41:

ТАРЛЫКОВА ИРИНА НИКОЛАЕВНА/

Тип урока:  Урок применения знаний , навыков и умений ЦЕЛЬ: Совершенствовать коммуникативную компетенцию учащихся  1. Дидактический аспект цели: Практиковать учащихся во всех видах речевой деятельности ;  2. Воспитательный аспект цели: научить культуре общения через совместную речевую деятельность ; 3. Развивающий аспект цели: развивать способности подстановки и трансформации , латеральное мышление ;  4. Познавательный аспект цели: Профессионально ориентировать учащихся ;

Тип урока: Урок применения знаний , навыков и умений

ЦЕЛЬ: Совершенствовать коммуникативную компетенцию учащихся

1. Дидактический аспект цели:

Практиковать учащихся во всех видах речевой деятельности ;

2. Воспитательный аспект цели:

научить культуре общения через совместную речевую деятельность ;

3. Развивающий аспект цели:

развивать способности

подстановки и трансформации , латеральное мышление ;

4. Познавательный аспект цели:

Профессионально ориентировать учащихся ;

Учебно-методический комплекс: М. З. Биболетова  и др. ‘’ENJOY ENGLISH-9’’; Грамматическая тема: модальные глаголы ; Словарный запас: to keep/have an open mind; to keep word; to keep trying/doing…; to keep together; to get good experience; To get a promotion; to get a student loan; to get back to studying; to get good results; to get a good job; прилагательные , характеризующие профессии ; реплики-мнения ; Количество учащихся :20 Уровень: intermediate; Оборудование и ресурсы: Microsoft Power Point- презентация ‘’Jobs’’; творческие работы учащихся ; магнитофон ; кластер ; синквейн ; ролевые карточки.

Учебно-методический комплекс:

М. З. Биболетова и др. ‘’ENJOY ENGLISH-9’’;

Грамматическая тема: модальные глаголы ;

Словарный запас: to keep/have an open mind; to keep word; to keep trying/doing…; to keep together; to get good experience;

To get a promotion; to get a student loan; to get back to studying; to get good results; to get a good job; прилагательные , характеризующие профессии ; реплики-мнения ;

Количество учащихся :20

Уровень: intermediate;

Оборудование и ресурсы: Microsoft Power Point- презентация ‘’Jobs’’; творческие работы учащихся ; магнитофон ; кластер ; синквейн ; ролевые карточки.

ТЕМА УРОКА:  It’ time to think about your future career

ТЕМА УРОКА: It’ time to think about your future career

Этапы урока: 1.Орг.момент. 1/.проверка готовности к уроку /на перемене/. 2/.приветствие.  Good morning,class! I’m glad to see you. Let’s beginn our lesson. 3/.warm-up.Today I hope we will have an interesting and a thrilling lesson.  I think if you look at the board you will guess what we are going to speak about./ на доске информационный кластер ’’Jobs’’,  использование ’’ круговых тетрадей ’’ при ответах/.

Этапы урока:

1.Орг.момент.

1/.проверка готовности к уроку

/на перемене/.

2/.приветствие.

Good morning,class! I’m glad to see you. Let’s beginn our lesson.

3/.warm-up.Today I hope we will have an interesting and a thrilling lesson. I think if you look at the board you will guess what we are going to speak about./ на доске информационный кластер ’’Jobs’’,

использование ’’ круговых тетрадей ’’ при ответах/.

2.ПРОВЕРКА ИТОГОВ ПРЕДЫДУЩЕЙ РАБОТЫ.  /работа в группах/   - Инструктаж  учителя ’’ Рабочая карта урока ’’ . -Activities : / Приём ТРИЗ: Контрольные вопросы учителя ’’Questionnaire’’/ - What professional field can you work in ? Have you decided what you want to be ? Группа № 1.Социологический опрос.  LOOK AT THE PICTURES AND MAKE A LIST OF THE OPTIONS RUSSIAN GRADUATES HAVE AFTER THEIR EXAMS .

2.ПРОВЕРКА ИТОГОВ ПРЕДЫДУЩЕЙ РАБОТЫ. /работа в группах/

Инструктаж учителя ’’ Рабочая карта урока ’’ .

-Activities :

/ Приём ТРИЗ: Контрольные вопросы учителя ’’Questionnaire’’/

What professional field can you work in ? Have you decided what you want to be ?

Группа № 1.Социологический опрос.

LOOK AT THE PICTURES AND MAKE A LIST OF THE OPTIONS RUSSIAN GRADUATES HAVE AFTER THEIR EXAMS .

- What did they want to be when they were children ? What jobs they have now ?/использование технологии ’’ Аквариум ’’/ Группа № 2.Презентация сценария.  CATHY,JESSICA AND BRIAN LEFT SCHOOL TEN YEARS AGO.NOW THEY’VE COME TO THEIR SCHOOL REUNION PARTY.LISTEN TO THE CONVERSATION AND ANSWER THE QUESTIONS. - What do you know about the advantages of your future profession ? Группа № 3.Сравнительная таблица.  DISCUSS WHAT CHARACTERISTICS AND WHAT QUALITIES ARE NECESSARY OR IMPORTANT FOR THE FOLLOWING JOBS.EXPLAIN WHY YOU THINK SO.USE THE WORDS IN THE BOX BELOW.FOLLOW THE EXAMPLE.

What did they want to be when they were children ? What jobs they have now ?/использование технологии ’’ Аквариум ’’/

Группа № 2.Презентация сценария.

CATHY,JESSICA AND BRIAN LEFT SCHOOL TEN YEARS AGO.NOW THEY’VE COME TO THEIR SCHOOL REUNION PARTY.LISTEN TO THE CONVERSATION AND ANSWER THE QUESTIONS.

What do you know about the advantages of your future profession ?

Группа № 3.Сравнительная таблица.

DISCUSS WHAT CHARACTERISTICS AND WHAT QUALITIES ARE NECESSARY OR IMPORTANT FOR THE FOLLOWING JOBS.EXPLAIN WHY YOU THINK SO.USE THE WORDS IN THE BOX BELOW.FOLLOW THE EXAMPLE.

- What do you think about positive and negative things about the jobs ?  Группа № 4.Сравнительная характеристика.  EXPRESS YOUR OPINION ABOUT THE FOLLOWING JOBS.USE THE PHRASES FROM THE TABLE AND THE MODEL. - What are you going to do after the 9 th form ? Группа № 5.Социологический опрос.  IN A GROUP ASK YOUR CLASMATES WHAT THEY WOULD LIKE TO DO AFTER SCHOOL AND WHY THEY WANT TO DO IT.WHEN YOU REPORT THE RESULTS SAY HOW MANY PEOPLE IN YOUR GROUP WOULD PREFER.

What do you think about positive and negative things about the jobs ?

Группа № 4.Сравнительная характеристика.

EXPRESS YOUR OPINION ABOUT THE FOLLOWING JOBS.USE THE PHRASES FROM THE TABLE AND THE MODEL.

What are you going to do after the 9 th form ?

Группа № 5.Социологический опрос.

IN A GROUP ASK YOUR CLASMATES WHAT THEY WOULD LIKE TO DO AFTER SCHOOL AND WHY THEY WANT TO DO IT.WHEN YOU REPORT THE RESULTS SAY HOW MANY PEOPLE IN YOUR GROUP WOULD PREFER.

3.ПРЕЗЕНТАЦИЯ НОВОГО МАТЕРИАЛА.  1/. Сообщение темы и плана урока. Today we are going to speak about your future career. 2/. Показ мультимедийной презентации ’’Jobs’’ с комментариями учителя./см.приложение/ Ознакомление с новыми словосочетаниями  /с записью в тетради/. Read, translate, remember. / № 11 p.157/ Phonetic Drill.

3.ПРЕЗЕНТАЦИЯ НОВОГО МАТЕРИАЛА.

1/. Сообщение темы и плана урока.

Today we are going to speak about your future career.

2/. Показ мультимедийной презентации ’’Jobs’’ с комментариями учителя./см.приложение/

Ознакомление с новыми словосочетаниями /с записью в тетради/.

Read, translate, remember. / № 11 p.157/

Phonetic Drill.

WORD FOCUS  -CLOTHES DESIGNER,EMERGENCY SERVICE OFFICER,LAWYER,VET,JOURNALIST,ARCHITECT,BUSINESSMAN/BUSINESSWOMAN,CHEF,COOK,MECHANIC,SCIENTIST,SURGEON,TEACHER,MESSAGE BOY/MESSAGE GIRL,WAITER/WAITRESS,BABYSITTER,HAIRDRESSER,STREET CLEANER,DRIVER;  - ПРИЛАГАТЕЛЬНЫЕ ,  ХАРАКТЕРИЗУЮЩИЕ ПРОФЕССИИ ;   -РЕПЛИКИ:   I would like to be…;I like the job of…;I would hate to be…;Iwill never be…;I wouldn’t mind being… .

WORD FOCUS

-CLOTHES DESIGNER,EMERGENCY SERVICE OFFICER,LAWYER,VET,JOURNALIST,ARCHITECT,BUSINESSMAN/BUSINESSWOMAN,CHEF,COOK,MECHANIC,SCIENTIST,SURGEON,TEACHER,MESSAGE BOY/MESSAGE GIRL,WAITER/WAITRESS,BABYSITTER,HAIRDRESSER,STREET CLEANER,DRIVER;

ПРИЛАГАТЕЛЬНЫЕ ,

ХАРАКТЕРИЗУЮЩИЕ ПРОФЕССИИ ;

-РЕПЛИКИ:

I would like to be…;I like the job of…;I would hate to be…;Iwill never be…;I wouldn’t mind being… .

4.ПРАКТИКА ПОД РУКОВОДСТВОМ УЧИТЕЛЯ. / РАБОТА В ПАРАХ/ 1.MATCH THE PHRASES TO EXPLAIN WHO DOES WHAT./EX.1 P.66/; 2.READ THE FOLLOWING SENTENCES.FILL IN THE GAPS WITH SOME OF THE WORD COMBINATIONS./EX.12 P.157/; 3.FILL IN THE GAPS WITH MUST,CAN OR CAN’T./EX.2 P.66/;

4.ПРАКТИКА ПОД РУКОВОДСТВОМ УЧИТЕЛЯ. / РАБОТА В ПАРАХ/

1.MATCH THE PHRASES TO EXPLAIN WHO DOES WHAT./EX.1 P.66/;

2.READ THE FOLLOWING SENTENCES.FILL IN THE GAPS WITH SOME OF THE WORD COMBINATIONS./EX.12 P.157/;

3.FILL IN THE GAPS WITH MUST,CAN OR CAN’T./EX.2 P.66/;

5. Самостоятельная работа учащихся в группах.  /исследовательские задания/ Группа № 1.Сравнительная таблица.  MAKE THE DIALOGE BETWEEN TWO BRITISH GIRLS AND ANSWER FOLLOWING QUESTION.DO ENGLISH STUDENTS AND STUDENTS OF OUR COUNTRY HAVE THE SAME OPPORTUNITIES WHEN THEY GRADUATE FROM SCHOOL ? Группа № 2Информационный кластер.  WHICH OF THE OPPORTUNITIES ARE MOST SUITABLE AND WHICH NOT ? GIVE YOUR REASONS.

5. Самостоятельная работа учащихся в группах. /исследовательские задания/

Группа № 1.Сравнительная таблица.

MAKE THE DIALOGE BETWEEN TWO BRITISH GIRLS AND ANSWER FOLLOWING QUESTION.DO ENGLISH STUDENTS AND STUDENTS OF OUR COUNTRY HAVE THE SAME OPPORTUNITIES WHEN THEY GRADUATE FROM SCHOOL ?

Группа № 2Информационный кластер.

WHICH OF THE OPPORTUNITIES ARE MOST SUITABLE AND WHICH NOT ? GIVE YOUR REASONS.

Группа № 3.Сценарий.   MAKE UP THE DIALOGUE ABOUT YOUR OPTIONS AFTER SECONDARY SCHOOL.USE SOME THE FOLLOWING PHRASES. Группа № 4.Интервью.   LOOK AT THE PICTURE.JANE IS AIR TRAFFIC CONTROL SPECIALIST.YOU’VE INTERVIEWED HER ABOUT JOB AND NOW YOU ARE GOING TO WRITE A SHORT DIALOGUE. Группа № 5.Таблица./использование технологии ‘’ броуновское движение ’’ /  GO ROUND THE CLASSROOM AND ASK DIFFERENT STUDENTS ABOUT THE MOST AND LEAST INTERESTING JOBS.WHAT JOB WOULD THEY ENJOY ? WHAT WOULDN’T THEY LIKE ?

Группа № 3.Сценарий.

MAKE UP THE DIALOGUE ABOUT YOUR OPTIONS AFTER SECONDARY SCHOOL.USE SOME THE FOLLOWING PHRASES.

Группа № 4.Интервью.

LOOK AT THE PICTURE.JANE IS AIR TRAFFIC CONTROL SPECIALIST.YOU’VE INTERVIEWED HER ABOUT JOB AND NOW YOU ARE GOING TO WRITE A SHORT DIALOGUE.

Группа № 5.Таблица./использование технологии ‘’ броуновское движение ’’ /

GO ROUND THE CLASSROOM AND ASK DIFFERENT STUDENTS ABOUT THE MOST AND LEAST INTERESTING JOBS.WHAT JOB WOULD THEY ENJOY ? WHAT WOULDN’T THEY LIKE ?

6. САМОКОНТРОЛЬ И САМООЦЕНКА РЕЗУЛЬТАТА. УРОК… РАБОЧАЯ КАРТА КЛАСС… ТЕМА… УРОКА ДАТА… ЦЕЛЬ… Ф.И.УЧЕНИКА ПРОВЕРКА ДОМ.ЗАДАНИЯ … ИЗУЧЕНИЕ НОВОГО МАТЕРИАЛА … ЗАКРЕПЛЕНИЕ … САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА … ИТОГОВАЯ … ОТМЕТКА …

6. САМОКОНТРОЛЬ И САМООЦЕНКА РЕЗУЛЬТАТА.

УРОК…

РАБОЧАЯ

КАРТА

КЛАСС…

ТЕМА…

УРОКА

ДАТА…

ЦЕЛЬ…

Ф.И.УЧЕНИКА

ПРОВЕРКА ДОМ.ЗАДАНИЯ

ИЗУЧЕНИЕ НОВОГО МАТЕРИАЛА

ЗАКРЕПЛЕНИЕ

САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА

ИТОГОВАЯ

ОТМЕТКА

7.ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ УРОКА. WHAT NEW INFORMATION HAVE YOU GOT THE LESSON ? WE HAVE SPOKEN ABOUT… . YOUR MARKS TODAY ARE… . THE NEXT PUPILS … .  /ОЦЕНКА УЧИТЕЛЯ И САМООЦЕНКА/

7.ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ УРОКА.

WHAT NEW INFORMATION HAVE YOU GOT THE LESSON ?

WE HAVE SPOKEN ABOUT… .

YOUR MARKS TODAY ARE… .

THE NEXT PUPILS … .

/ОЦЕНКА УЧИТЕЛЯ И САМООЦЕНКА/

8.ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ.  / дифференцированное/  Now, open your record-books and write down your homework from the blackboard.  Творческие задания -  Drawing conclusion/ обобщение полученной информации по теме ‘’Jobs’’  графически /.

8.ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ. / дифференцированное/

Now, open your record-books and write down your homework from the blackboard.

Творческие задания Drawing conclusion/ обобщение полученной информации по теме ‘’Jobs’’

графически /.

9.СПЕЦПОВТОРЕНИЕ.  Коллективное составление синквейна ‘’Jobs’’ /активизировать в речи учащихся ЛЕ по теме , обучать связному высказыванию по теме/  Образец:   Jobs  characterictics:… qualities:… Positive things about jobs:…  /negative things about jobs:..  I would like to be…/I wouldn’t mind being…  a list of the options russian graduates:…

9.СПЕЦПОВТОРЕНИЕ.

Коллективное составление синквейна ‘’Jobs’’ /активизировать в речи учащихся ЛЕ по теме , обучать связному высказыванию по теме/

Образец:

Jobs

characterictics:… qualities:…

Positive things about jobs:… /negative things about jobs:..

I would like to be…/I wouldn’t mind being…

a list of the options russian graduates:…

10.КОНТРОЛЬ УСВОЕНИЯ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ /КОЛЛЕКТИВНЫЙ ВОПРОСНИК/. 1/.Name the options of russian graduates.  2/.Name the popular job and its characteristic.  3/.Name the opportunities for russian  and english students.

10.КОНТРОЛЬ УСВОЕНИЯ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ /КОЛЛЕКТИВНЫЙ ВОПРОСНИК/.

1/.Name the options of russian graduates.

2/.Name the popular job and its characteristic.

3/.Name the opportunities for russian and english students.

11.КОНЕЦ УРОКА.  BOYS AND GIRLS!    YOU SPOKE ENGLISH FLUENTLY AND NICE.  THANK YOU FOR YOUR GOOD ANSWERS.  THE LESSON IS  OVER.   GOOD-BYE!SEE YOU!

11.КОНЕЦ УРОКА.

BOYS AND GIRLS!

YOU SPOKE ENGLISH FLUENTLY AND NICE.

THANK YOU FOR YOUR GOOD ANSWERS.

THE LESSON IS OVER.

GOOD-BYE!SEE YOU!

keep an open mind — перевод на русский

I told you to keep an open mind.

Я говорила Вам относиться непредвзято.

Yeah, well, I try to keep an open mind, but it tends to shut my eyes.

Да, ну, я пытаюсь смотреть непредвзято, но это заставляет зажмуриваться.

I just wanted to say, tonight I will promise to keep an open mind about your school, about everything.

Я просто хотела сказать, что сегодня я обещаю отнестись непредвзято к твоему университету… ко всему.

We’re keeping an open mind.

Мы относимся непредвзято.

Well, I guess as long as you’re keeping an open mind.

Ну, наверное, если только решать непредвзято.

Показать ещё примеры для «непредвзято»…

I need you to keep an open mind, okay?

Только не делай поспешных выводов, хорошо?

— Just keep an open mind, okay?

— Просто не делай поспешных выводов.

Try to keep an open mind, okay?

Не делай поспешных выводов, хорошо?

You know, let’s keep an open mind.

Знаешь, давай не делать поспешных выводов.

Will you at least promise me you’ll keep an open mind?

Обещаешь хотя бы не делать поспешных выводов?

Показать ещё примеры для «не делай поспешных выводов»…

I will try to keep an open mind.

Постараюсь быть открытой ко всему.

— I told you I was straight, and I don’t even know if I’m bisexual or whatever. I just-— I just thought I should keep an open mind, because, you know, I really would like to meet someone nice.

Просто… просто подумала, что мне нужно быть открытой, потому что я очень хочу познакомиться с кем-нибудь.

Certainly Your Honor intends to keep an open mind with regard to the…

Конечно, ваша честь предпочтёт быть открытым по отношению к… Вот что.

I’m just trying to keep an open mind about what it means, that’s all.

Я стараюсь быть открытым тому, что это может означать, и все.

And, um… I felt there were some biased jurors that didn’t, you know, keep an open mind and they had their mind made up, you know, before the trial started.

И… я чувствовал, что некоторые присяжные были настроены предвзято, не были открыты для обсуждений и приняли решение ещё до начала процесса.

Показать ещё примеры для «открытой»…

Отправить комментарий

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • To convert date to text in excel
  • To coin a word or phrase
  • To coin a word means
  • To coin a word definition
  • To coin a new word