Read the text and choose the correct word the first

Гость:

How many people do you communicate (0)with in a day? Probably a lot more (1)as you did ten years ago. With a few pieces of equipment, we can “talk” to people in more and more ways, not (2)just face-to-face and on the phone, but also via the Internet. It is very important, therefore,(3) for everyone to try and improve their communication skills. Despite all the technological advances of (4)last years, the art of good conversation is still at the heart of successful communication. (5)So it’s a good idea to remember the four golden rules of good communication. Firstly, be as clear as you can.
Misunderstandings arise if we don’t say exactly (6)what we mean. Secondly, we have to work (7)hard at listening. Pay attention to what the other person is saying. Thirdly, ask (8)other people what they think, don’t only tell them what you think. And finally show respect for people, give them time to say what they want, and (9)be interest in what they say.
If you (10) follow these rules, you will be a good communicator.

Part 3 Use of English (10 minutes)

Read the text below and choose the correct word A, B, C or D for each space. The first has been done for you.

Example:

0

A

B

C

D

to

at

with

about

THE RECIPE FOR GOOD COMMUNICATION

How many people do you communicate (0) ___C____ in a day? Probably a lot more (1) ______ you did ten years ago. With a few pieces of equipment, we can “talk” to people in more and more ways, not (2) _____ face-to-face and on the phone, but also via the Internet. It is very important, therefore, (3) _______ everyone to try and improve their communication skills. Despite all the technological advances of (4) ______ years, the art of good conversation is still at the heart of successful communication. (5) ____ it’s a good idea to remember the four golden rules of good communication. Firstly, be as clear as you can.

Misunderstandings arise if we don’t say exactly (6) ________ we mean. Secondly, we have to work (7) _______ at listening. Pay attention to what the other person is saying. Thirdly, ask (8) ________ people what they think, don’t only tell them what you think. And finally show respect for people, give them time to say what they want, and (9)

________ interest in what they say.

If you (10) _____ these rules, you will be a good communicator.

like

than

as

that

yet

even

just

still

for

if

by

from

close

last

late

recent

there

so

such

or

when

what

which

whom

hard

much

great

very

every

other

each

another

get

put

be

show

act

move

follow

go

Vocabulary

Упражнение 1, с. 37

1 Choose the correct word. — Выберите правильное слово.

1 Ken grabbed his coat and left.
Кен схватил пальто и вышел. 

gripped — захваченный 

2 He uses a safety net to climb tall buildings.
Он использует страховочную сетку, чтобы лазить по высоким зданиям. 

security — безопасность 

3 He wants to raise awareness about environmental problems.
Он хочет повысить осведомлённость об экологических проблемах.  

rise — подъём 

4 He hangs from nigh ledges with his bare hands.
Он свисает с выступов голыми руками. 

bends — изгибы 

5 He sighed with relief when he heard his son was safe.  

Он вздохнул с облегчением, когда услышал, что его сын в безопасности.

asked — спросил

Listening

Упражнение 2, с. 37

2. Listen to Ian Marshall talking about his job as a lifeguard in Australia. For each question, choose the best answer A, B, C or D. — Послушайте, как Ян Маршалл рассказывает о своей работе спасателем в Австралии. Для каждого вопроса выберите лучший ответ A, B, C или D.

1 C Ian works …
C at the beach.
Йен работает … на пляже.

A at the lake.
на озере.

B at a swimming pool.
в бассейне.

D in different locations.
в разных местах.


2 A He wants to learn …
A how to drive a powerboat.
Он хочет учиться … как управлять моторной лодкой.

B advanced first aid.
продвинутая первая помощь.

C how to teach fitness.
как научить фитнесу.

D beach management.
управление пляжем.


3 D Ian says that he doesn’t like …
D the written work he has to do.
Ян говорит, что ему не нравится … письменная работа, которую он должен выполнить.

A observing the swimming area.
наблюдение за зоной купания.

B checking the equipment.
проверка оборудования.

C getting up early in the morning.
вставать рано утром.


4 B Lifeguards may soon …
B know when sharks are nearby.
Спасатели могут скоро … знать, когда поблизости акулы.

A not need to use whistles.
не нужно использовать свистки.

C use only high-tech equipment.
используйте только высокотехнологичное оборудование.

D be able to keep dangerous animals away.
уметь держать опасных животных подальше.


5 B Ian says that people are safer when they …
B know about dangers.
Ян говорит, что людям безопаснее, когда они … знают об опасностях.

A stay near the shore.
держатся поближе к берегу.

C are strong swimmers.
являются сильными пловцами.

D have first aid skills.
имеют навыки оказания первой помощи.


Presenter: Thank you for joining us. Tonight on the show we have Ian Marshall, one of our local lifeguards, here to tell us a little bit about his job. Ian, thanks for coming. I’m sure that most of us have a very good idea about what a lifeguard does, but can you give us a few more details?

Ведущий: Спасибо, что присоединились к нам. Сегодня вечером на шоу у нас в гостях Ян Маршалл, один из наших местных спасателей, который расскажет нам немного о своей работе. Йен, спасибо, что пришёл. Я уверен, что у большинства из нас есть очень хорошее представление о том, что делает спасатель, но не могли бы вы рассказать нам ещё немного подробностей?

Ian: Sure. Well, of course, as a lifeguard, I make sure that people are safe in and around the water. I patrol the beach, but other lifeguards are on duty at lakes and swimming pools. A lifeguard is a necessity on a busy beach because even strong swimmers can get into trouble.

Ян: Конечно. Ну, конечно, как спасатель, я забочусь о том, чтобы люди были в безопасности в воде и вокруг неё. Я патрулирую пляж, но другие спасатели дежурят у озёр и бассейнов. Спасатель — это необходимость на оживлённом пляже, потому что даже сильные пловцы могут попасть в беду.

Presenter: OK, so how did you become a lifeguard, Ian?
Ведущий: Хорошо, так как же ты стал спасателем, Ян?

Ian: Well, actually, it was quite difficult. I had to take some courses including advanced first aid and beach management and then I had to complete various different fitness and skills tests. Even now, I take different courses to improve my skills. This year I’m hoping to take a course in powerboat driving.

Ян: Ну, на самом деле, это было довольно сложно. Мне пришлось пройти несколько курсов, включая продвинутую первую помощь и управление пляжем, а затем я должен был пройти различные тесты на пригодность и навыки. Даже сейчас я посещаю различные курсы, чтобы улучшить свои навыки. В этом году я надеюсь пройти курс вождения моторной лодки.

Presenter: And what’s a typical day like for you?
Ведущий: А какой у вас типичный день?

Ian: Well, between October and March, I’m on patrol from 6 in the morning until 3 in the afternoon. That’s OK with me – I actually really like early mornings! Daily duties include rescuing when necessary, of course, checking all the equipment and keeping swimmers aware of any dangers. Our main duty though is to observe the beach and the swimming area to make sure everyone is obeying the beach rules in order to prevent accidents and emergencies. There’s a lot of paperwork to do, too. This is probably my least favourite part of the job, but it’s very important.

Ян: Ну, с октября по март я нахожусь в патруле с 6 утра до 3 часов дня. Со мной всё в порядке — я действительно очень люблю раннее утро! Ежедневные обязанности включают, конечно, спасение при необходимости, проверку всего снаряжения и информирование пловцов о любых опасностях. Однако наша главная обязанность — следить за пляжем и зоной для купания, чтобы убедиться, что все соблюдают правила пляжа, чтобы предотвратить несчастные случаи и чрезвычайные ситуации. Кроме того, нужно сделать много бумажной работы. Это, вероятно, моя наименее любимая часть работы, но она очень важна.

Presenter: You mentioned equipment. What kind of equipment do you use?

Ведущий: Вы упомянули оборудование. Какое оборудование вы используете?

Ian: Well, we have a boat for accidents out at sea, but we also use horns, loudspeakers and even the simple whistle to get people’s attention. In fact, the whistle is probably the most important piece of equipment I use because I have it with me all the time and it’s very effective at getting people’s attention. There’s also a radio to get in touch with other lifeguards and the emergency services. It’s not very high-tech, I know, although I recently heard about some research that scientists are doing. They want to electronically tag sharks, so when they get near the shore, we get an SMS warning on our mobile phones.

Ян: Ну, у нас есть лодка для несчастных случаев в море, но мы также используем рожки, громкоговорители и даже простой свисток, чтобы привлечь внимание людей. На самом деле, свисток, вероятно, самый важный элемент оборудования, которым я пользуюсь, потому что он всегда со мной, и он очень эффективен для привлечения внимания людей. Есть также радио, чтобы связаться с другими спасателями и аварийными службами. Я знаю, что это не очень высокотехнологично, хотя недавно я слышал о некоторых исследованиях, которые проводят учёные. Они хотят пометить акул электронным способом, поэтому, когда они приближаются к берегу, мы получаем SMS-предупреждение на наши мобильные телефоны.

Presenter: Really? While we’re on the subject of sharks, just how dangerous are they to swimmers off the coast of Australia?

Ведущий: Правда? Раз уж мы заговорили об акулах, насколько они опасны для пловцов у берегов Австралии?

Ian: Well, in the past 10 years, sharks have killed about 10 people and attacked about ten others in Western Australia, but we shouldn’t just focus on sharks. There are many other dangers such as the box jellyfish, which is one of the most poisonous creatures in the sea, especially as it’s almost invisible to swimmers. Actually, another important part of our training is looking out for dangerous creatures and giving first aid treatment if someone gets, for instance, a jellyfish sting. The first thing we do with a sting is to pour vinegar on it! We also try to educate swimmers about the risks. A little knowledge can save a lot of lives.

Ян: Ну, за последние 10 лет акулы убили около 10 человек и напали ещё на десять человек в Западной Австралии, но мы не должны сосредотачиваться только на акулах. Есть много других опасностей, таких как коробчатая медуза, которая является одним из самых ядовитых существ в море, особенно потому, что она почти невидима для пловцов. На самом деле, ещё одна важная часть нашего обучения — это наблюдение за опасными существами и оказание первой медицинской помощи, если кто-то получит, например, укус медузы. Первое, что мы делаем с жалом, — это наливаем на него уксус! Мы также стараемся информировать пловцов о рисках. Немного знаний может спасти много жизней.

Presenter: Interesting, Ian. Well, it’s been fantastic having you on the show. Tune in next week, listeners, when we have a real-life storm chaser in the studio. Until then, good night and have a great week.

Ведущий: Интересно, Ян. Что ж, было здорово, что ты участвуешь в шоу. Настройтесь на следующую неделю, слушатели, когда у нас в студии будет настоящий штормовой охотник. А пока спокойной ночи и удачной недели.

Reading

Упражнение 3, с. 37

3. Read the text and choose the most appropriate title for each section. There is one extra title. — Прочитайте текст и выберите наиболее подходящее название для каждого раздела. Есть ещё одно дополнительное название.

• Chilling Out — Охлаждение

• Learning a New Language — Изучение нового языка

• Finding it Easy — Найти его легко

• Making Dangerous Friends — Заводить Опасных Друзей

Real-life Super Heroes
Реальные Супергерои

1) Chilling Out — Охлаждение

The freezing cold has no effect on Wim Hof. Also known as the «Iceman», Wim Hof climbed Mount Everest wearing only a pair of shorts in temperatures that can kill an ordinary person. He holds an incredible nine world records and often appears in various countries up to his neck in ice. Scientists can’t explain Hof’s superhuman ability to put up with below-zero temperatures, but believe it may be due to his skill at meditation. When most people face extreme cold, the blood in their bodies moves away from theirfingers and toes to protect their inner organs. After years of meditating, Wim has complete control over his blood flow and can keep it moving to all parts of his body, no matter how cold it gets.

Леденящий холод никак не влияет на Вима Хофа. Также известный как «Ледяной человек», Вим Хоф поднялся на Эверест в одних шортах при температуре, которая может убить обычного человека. Он владеет невероятными девятью мировыми рекордами и часто появляется в разных странах по шею во льду. Учёные не могут объяснить сверхчеловеческую способность Хофа мириться с минусовыми температурами, но полагают, что это может быть связано с его умением медитировать. Когда большинство людей сталкиваются с экстремальным холодом, кровь в их телах отливает от пальцев рук и ног, чтобы защитить их внутренние органы. После многих лет медитации Вим полностью контролирует свой кровоток и может поддерживать его во всех частях тела, независимо от того, насколько холодно.

2) Making Dangerous Friends — Заводить Опасных Друзей

South African animalbehaviourist Kevin Richardson first made friends with some lion cubs 12 years ago at a lion park, and now he is playing with, cudding and even falling asleep next to lions! He says he can do this because he tries to know each animal’s personality and develop understanding with them. Now Richardson, known as ‘The lion whisperer’, cares for 39 lions on his 1,800-acre wildlife reserve. Kevin uses his fame to raise awareness about lions under threat in the wild. «Numbers have dropped by up to 75% in the past decade,» he says. Kevin also made a film using members of his adopted family called White Lion: Home is a Journey.

Южноафриканский анималист Кевин Ричардсон впервые подружился с несколькими львятами 12 лет назад в львином парке, и теперь он играет, обнимается и даже засыпает рядом со львами! Он говорит, что может сделать это, потому что он пытается узнать личность каждого животного и развить понимание с ними. Теперь Ричардсон, известный как «Шепчущий льву», заботится о 39 львах в своём заповеднике дикой природы площадью 1800 акров. Кевин использует свою славу, чтобы повысить осведомлённость о львах, находящихся под угрозой в дикой природе. «За последнее десятилетие их число сократилось до 75%», — говорит он. Кевин также снял фильм с участием членов своей приёмной семьи под названием «Белый лев: дом — это путешествие».

3) Finding it Easy — Найти его легко

32-year-old Daniel Tammet can solve the most difficult math problems in the time it takes most of us to remember where we put our calculator! He has an incredible mental ability to count and calculate. He doesn’t see numbers in his head, though, he sees shapes. «When I multiply, I see two shapes. The image starts to change and a third shape appears. That’s the answer.» Daniel is an autistic savant who has broken records with his unbelievable memory. Daniel can also speak 10 languages and learned Icelandic in just one week! In 2007, he also wrote his autobiography, Born on a Blue Day.

32-летний Даниэль Таммет может решить самые сложные математические задачи за то время, которое большинству из нас требуется, чтобы вспомнить, куда мы положили наш калькулятор! Он обладает невероятной умственной способностью считать и вычислять. Однако он не видит чисел в своей голове, он видит формы. «Когда я умножаю, я вижу две фигуры. Изображение начинает меняться, и появляется третья фигура. Вот и ответ.» Дэниел — учёный-аутист, который побил рекорды своей невероятной памятью. Даниэль также может говорить на 10 языках и выучил исландский всего за одну неделю! В 2007 году он также написал свою автобиографию «Рождённый в голубой день».

autistic savant — somebody with a mental condition that prevents them from communicaring well, but has a highly-developed talent in another area e.g., painting, calculating.

аутичный учёный* — человек с психическим заболеванием, которое мешает ему хорошо общаться, но обладает высокоразвитым талантом в другой области, например, в живописи, вычислениях.

Упражнение 4, с. 37

4. Read the text again and write W (Wim), K (Kevin) or D (Daniel). — Прочитайте текст ещё раз и напишите W (Wim), K (Kevin) или D (Daniel).

Who…
Кто…

1 wants people to help fight for something? K
хочет, чтобы люди помогали бороться за что-то?

2 confuses scientists? W
сбивает с толку учёных?

3 has a nickname? W & K
имеет прозвище?

4 travels around the world? W
путешествует по всему миру?

5 does something very quickly? D
делает что-то очень быстро?

← Предыдущее     Следующее →

Рабочая тетрадь. Starlight. 7 класс. Workbook.

ГДЗ по английскому языку. Starlight. Звёздный английский. Учебник. 7 класс. Баранова К.М., Дули Д., Копылова В.В.

Английский язык. 7 класс

Read the text and choose the correct answer.

William Shakespeare, the world’s greatest playwright, was born in April,
1564. He grew up in Stratford−upon−Avon in central England and attended Stratford Grammar School.

In
1582, when Shakespeare was 18 years old, he married a woman named Anne Hathaway and the couple had three children. A few years after his marriage, Shakespeare moved to London where he worked as both a playwright and an actor. In 1593, he joined ‘The Lord Chamberlain’s Men’, one of England’s most famous acting companies.

Shakespeare stayed with this group, acting and writing, until
1599. It was in this year that the theatre where the group performed burnt down. He continued to act in another theatre called ‘The Globe’ until 1613, when he chose to retire. Shakespeare went on writing plays up until his death in 1616.
Задание рисунок 1
1. William Shakespeare was born in the spring.

A. Right


B. Wrong


C. Doesn’t say

2. Shakespeare didn’t go to school.

A. Right


B. Wrong


C. Doesn’t say

3. Anne Hathaway was 18 when she got married.

A. Right


B. Wrong


C. Doesn’t say

4. Shakespeare had two sons and a daughter.

A. Right


B. Wrong


C. Doesn’t say

5. Shakespeare moved to London after his marriage.

A. Right


B. Wrong


C. Doesn’t say

6. Shakespeare stopped writing in 1613.

A. Right


B. Wrong


C. Doesn’t say

reshalka.com

Английский язык 6 класс (рабочая тетрадь) Ваулина. 7c Famous firsts. Номер №4

Решение

Перевод задания
Прочтите текст и выберите правильный ответ.
Уильям Шекспир, величайший драматург мира, родился в апреле 1564 года. Он вырос в Стратфорде−на−Эйвон в центральной Англии и учился в Стратфордской средней школе.
В 1582 году, когда Шекспиру было 18 лет, он женился на женщине по имени Энн Хэтэуэй, и у пары родилось трое детей. Через несколько лет после женитьбы Шекспир переехал в Лондон, где работал драматургом и актером. В 1593 году он присоединился к «The Lord Chamberlain’s Men», одной из самых известных актерских компаний Англии.
Шекспир оставался с этой группой, играл и писал для них, до 1599 года. Именно в этом году сгорел театр, где выступала группа. Он продолжал играть в другом театре под названием «Глобус» до 1613 года, когда решил уйти в отставку. Шекспир писал пьесы вплоть до своей смерти в 1616 году.
1. Уильям Шекспир родился весной.
А. Правильно
В. Неправильно

C.
Не сказано
2. Шекспир не ходил в школу.
А. Правильно
В. Неправильно

C.
Не сказано
3. Энн Хэтэуэй было 18 лет, когда она вышла замуж.
А. Правильно
В. Неправильно

C.
Не сказано
4. У Шекспира было два сына и дочь.
А. Правильно
В. Неправильно

C.
Не сказано
5. Шекспир переехал в Лондон после женитьбы.
А. Правильно
В. Неправильно

C.
Не сказано
6. Шекспир перестал писать в 1613 году.
А. Правильно
В. Неправильно

C.
Не сказано

 
ОТВЕТ
1 – A, 2 – B, 3 – C, 4 – C, 5 – A, 6 – B.

Страница 111

Busy spots in London — Культурные места Лондона

1. Look at the picture, then read the first sentence of the text. Where is this place? Think of three questions about it. Read the whole text. Can you answer your questions?

Посмотрите на картинку, затем прочитайте первое предложение текста. Где находится это место? Придумайте три вопроса о нем. Прочитайте весь текст. Можете ответить на эти вопросы?

Leicester Square (pronounced Lester Square) is in London’s West End. The square 1) is famous for its cinemas. It’s got six cinemas and 2) there are more than 50 theatres nearby. One of the cinemas, the Odeon, 3) has 1,700 seats! You can see premieres of new films in Leicester Square. In the middle of the square, there is a small park with a statue of William Shakespeare in it. There are also 4) a lot of restaurants, cafes and nightclubs in the square. They are especially busy 5) on Friday and Saturday evenings. Leicester Square is well worth visiting whether you are from London or a tourist.

Лестер-сквер находится в Уест-Энде (западной части) Лондона. Площадь знаменита своими кинотеатрами. Там расположены 6 кинотеатров и более чем 50 театров поблизости. Один кинотеатр, Одеон, вмещает 1700 человек! Ты можешь посмотреть премьеры новых фильмов на Лестер-сквер. В центре площади есть небольшой парк со статуей Уильяма Шекспира. Также на площади есть много ресторанов, кафе, ночных клубов. Эта площадь становится настоящим центром города по вечерам пятниц и суббот. Лестер-сквер стоит посетить, не важно, живете вы в Лондоне или приехали туда туристом.

Ответ:

Leicester Square is in the West End of London. — Лестер-сквер находится в западной части (Уест-Энд) Лондона.

Предполагаемый ответ:

  1. What is it famous for?  — Answer: The square is famous for its cinemas. — Чем она знаменита? — Она знаменита своими кинотеатрами.
  2. What can you do there? — Answer: You can see new films and have a meal or a drink. — Что ты можешь там делать? — Ты можешь смотреть новые фильмы, поесть и попить.
  3. Who is the statue of? — Answer: There is a statue of William Shakespeare in a small park. — Чья это статуя? — Это статуя Уильяма Шекспира в маленьком парке.

2. Read and choose the correct word to complete gaps 1-5. Listen and check. — Выберите верное слово, чтобы заполнить пропуски 1—5. Послушайте и проверьте

Ответы: 1 B, 2 A, 3 C, 4 A, 5 C.

3. Last summer, your friend visited London and went to Leicester Square. Ask him wh- questions based on the text. — Прошлым летом ваш друг посетил Лондон и был на Лестер-Сквер. Расспросите его о площади, используя текст.

A: Where’s Leicester Square? — Где находится Лестер-сквер?
B: In London’s West End. What did you do there?  — В районе Уэст-Энда в Лондона. Что ты там делал?
A: I had a coffee in a cafe. — Пил кофе в кафе.

Возможный ответ:

A: It’s famous for its cinemas. When do people usually go there? — Площадь знаменита своими кинотеатрами. Когда люди туда ходят?
B: On Friday and Saturday evenings. — По вечерам пятниц и суббот.
A: Where is the statue of William Shakespeare? — А где там статуя Шекспира?
B: In a small park in the middle of the square. — В маленьком парке в центре площади.
A: Did you see any film there? — Ты посмотрел там какой-нибудь фильм?
B: Yes, I did. I saw premier of new action film in Odeon cinema. — Да, я посмотрел премьеру нового боевика в кинотеатре Одеон.
А: How many cinemas are there? — Сколько на площади кинотеатров?
B: There are six cinemas. — Шесть кинотеатров
A: And how many theatres are there nearby? — А сколько театров в округе?
B: There are more than fifty. — Более 50.

4. a) Read the grammar box. — Прочитайте грамматический блок


Комментарий: Грамматический блок вводит новый глагол must (должен, позволять). Это модальный глагол. После глагола must при использовании другого глагола в инфинитивной форме, вы не ставите to. Например: You must be quiet.

b) Look at the museum notice and complete the rules with must or mustn’t. — Посмотрите на музейное объявление и закончи правила словами must или mustn’t.

Ответ:

  1. You mustn’t touch the statues — Вы не должны трогать статуи.
  2. You must pay at the door. — Вы должны оплатить вход.
  3. Children must be with an adult. — Дети должны быть с родителем.
  4. You mustn’t eat or drink. — Вы не должны есть или пить.
  5. You must leave by 5 o’clock. — Вы должны покинуть помещение до 5 часов.

5. Collect information and pictures about a famous place in a big city of your country that you visited not long ago. You can do some research on the Internet using these key words: famous wonders, world. Write a short text for tourists. Write: • name • location • what it is famous for • things to do and see there • what you did and saw there. Present it to the class.
Собери информацию и картинки об известном месте в большом городе твоей страны, которое ты посетил недавно. Ты можешь провести небольшое исследование с помощью Интернета, используя ключевые слова: знаменитое чудо, мир. Напиши небольшой текст для туристов. Напиши: название, местоположение, чем знаменито это место, что можно там делать и что можно посмотреть, что ты там делал и увидел. Расскажи классу.

Red Square

Red Square is one of the most famous Russia’s places of interest. It is located right in the heart of Moscow.

Many significant buildings surround Red Square. There is the Kremlin, Lenin’s Mausoleum, Saint Basil’s Cathedral, GUM trading house and Kazan Cathedral there. 

Red Square is the place where a lot of festivals are celebrated.

Красная площадь

Красная площадь – одна из самых известных достопримечательностей России. Она находится в самом центре Москвы.

Многочисленные значимые здания окружают Красную площадь. На ней расположен Кремль, мавзолей Ленина, храм Василия Блаженного, ГУМ и Казанский собор.

На Красной площади проводятся многочисленные празднования.

 

Если вам понравился сайт, поделитесь страничкой в соцсетях, чтобы не потерять его:


 

Подпишитесь на нашу группу вк!

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Read the table then choose the correct word
  • Read the text and choose the correct word look at the posters
  • Read the story choose a word from the box write the correct word next to
  • Read the story and complete the list with the word in bold
  • Read the text and choose the correct word hello my name is tim this